Επετειακή συσκευασία μουστάρδα BRAVA σε πήλινο βάζο (09/2005)

Επετειακή συσκευασία μουστάρδα BRAVA σε πήλινο βάζο (09/2005)

Είναι γνωστό ότι η εταιρία μας παράγει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, όπως μουστάρδες, ketchup, μαγιονέζες, που ανήκουν στην κατηγορία των αρτυμάτων και σκοπό έχουν να συνοδεύουν, να αρωματίζουν και τελικά να συμπληρώνουν το κυρίως φαγητό μας.

Στα χρόνια που πέρασαν η εταιρία έχει καταφέρει να προσφέρει στον καταναλωτή προϊόντα υψηλής ποιότητας σε λογική τιμή, κερδίζοντας έτσι σημαντικά μερίδια αγοράς σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες.

Την τελευταία πενταετία η MEDITERRANEAN FOODS AE είναι ο leader της ελληνικής αγοράς στην κατηγορία «μουστάρδα» με το γνωστό brandname «BRAVA».

Γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά, το πόσο δύσκολο είναι για μια ελληνική εταιρία να ηγείται μιας τόσο ανταγωνιστικής κατηγορίας, τη σημερινή εποχή.

Τα έχουμε καταφέρει χάρις στην δική σας βοήθεια, την πολλή δουλειά, την οργάνωση, την συνέπεια και τη συνεχή προσπάθεια για βελτίωση. Μας έχει όμως βοηθήσει καθοριστικά, η αναγνωρισιμότητα και η εμπιστοσύνη που εκπέμπει το σήμα BRAVA στον Έλληνα καταναλωτή.

Το όνομα αυτό γεννήθηκε πριν από 75 ακριβώς χρόνια σε κάποια φτωχογειτονιά του Πειραιά. Από τότε μέχρι σήμερα πολλοί άνθρωποι το διαχειρίστηκαν προσθέτοντας το προσωπικό τους μεράκι, την εφευρετικότητα και τις ιδέες τους. Δηλαδή δημιουργώντας σιγά-σιγά την σημερινή του αξία!

Η εταιρία μας, στην οποία ανήκει το σήμα BRAVA, θέλοντας να τιμήσει τους ανθρώπους και την ιστορία του ονόματος που από το 1930 μέχρι σήμερα νοστιμίζει την ζωή μας, σχεδίασε και ξεκίνησε να παράγει μια επετειακή συσκευασία μουστάρδας, σε πήλινο βάζο με ετικέτα που φέρει τον αρχικό λογότυπο BRAVA. Πρόκειται για μια ιδιαίτερη (πικάντικη) γεύση και η συνταγή που χρησιμοποιήθηκε είναι παρεμφερής με την αρχική συνταγή, που εφαρμόστηκε στις πρώτες δεκαετίες παραγωγής του προϊόντος. Η επεξεργασία του πολτού έγινε με τις σημερινές μεθόδους και την τεχνολογία της εποχής μας.

Πιστεύουμε ότι το αποτέλεσμα θα ικανοποιήσει και τους απαιτητικότερους  καταναλωτές (γνώστες) του προϊόντος.

Σε κάθε περίπτωση οι προθέσεις μας δεν είναι γευσιγνωστικού χαρακτήρα, απλώς με τις ενέργειες μας θέλουμε να υπενθυμίσουμε στους νεότερους την ιστορία της παραδοσιακής αυτής μάρκας. Για τον σκοπό αυτό κατά τη διάρκεια του λανσαρίσματος του προϊόντος θα τεθεί σε εφαρμογή και ένα πρόγραμμα καταχωρήσεων κύρους στον περιοδικό τύπο.